marți, 17 decembrie 2013

                                              LECRAMAȚIE


                                         Tovaroșu   Comandant

              Persoana respectivă adică eu sumsemnatu Chința Nixon din comuna noastră vin în fața dumneavoastră cu următoarele  neajunsuri care mie m-iau ajuns de nu le mai suport. Am o vecină care se numește Leana lu Nespălatu că celălalt nume nuștiu cum îl cheamă.Această femeie ie nebună și umblă nu mai moartă de beată în stare de ebrietate.  Că bea ie treaba ei ie ficații ei ie mațili ei ie beutura ei dar ceare ea cu mine și cu familia mea.De câte ori se droghează cu spirtoase aceasta ne provoacă la scandal strigândune câte vorbe toate peste gard.Pe mine mă face tot ea că sunt bețivan etilic și metilic și lu nevastămea îi strigă că e curvă și prostituată că sa țânut cu tot satu și că eu nu mai sunt în stare de ea.M-ia zis că sunt bleg și empotent și că daia fuge muerea dupe altu de no satură tot satu. Cel mai rău ma deranjat când m-ia zis că dacă no rezolv nici eu nici satu pe nevastamea so duc la Marcel al ei co rezolvă el deo satură. Păi tovaroșu comandant Marcel ăsta e calu ei.Ie posibil așa ceva?Deci vedeți că ie nesănătoasă la cap.Înt-ro sară când sa îmbătat iar dân nou, a dat cu pietre pă casa mea și făcea ca toate șoimanele pân curte pă la ea cotcodăcea ca găina și guicea ca purceaua în călduri adică că eu sunt prost ca găina și nevastamea e scroafă.Nu ia-m zis nimic nici de data aia.Dacă a văzut că na-m ișit la ea a binevoit și m-ia furat două găini de sex femel  una roșie bordun și ailaltă pistriță cu galbin iar cocosul de sex bărbătesc ierea dă culoare negru chior dă ochiu stâng dăcând sa bătut cu rățoiu lu mărin al lu Clefete pă șanțu drumului astăprimăvară.Acuma eu am ișit afară dar na-m auzit nimic că era noapte.Dar să știți că eu sunt sperm convins că ea m-ia substras păsările pentru că am mirosit miros de fripură de găină la ea ân curte a doua zi. Și ea de unde să aibe păsări că nare că vinde oole pe beutură.Și nici animale nar-e afară dă niște șobolani  și un dihor care șade la ea dar mănâncă tot de la mine, că ma litrosât vara trecută na-m mâncat gheară de pasăre tot anu și anu ăsta am crescut păsările în cuște ca pe ocnași săracele de ele.Așa că vă rog să loați măsurile care se impune cu această muiere nebună și sifilitică la creerii capului că altfel nu se mai poate trăi cu ea.Propun ca martoră pe vecina noastră Maricica lu plotogea lu care ia zâs și ei că ie curvă și curvă iextraordinală că de ce se pune ca martor.Vă mulțumesc pentru deranj.

                                                                                  Chința Nixon și soția.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu