joi, 26 decembrie 2013

in rest...

                                                  În rest…

M-am tocmit cu viața multă vreme,
Am vândut și-am cumpărat iluzii;
Când credeam că n-am a mă mai teme,
M-au rănit „amicii” , cu… concluzii!?...

Judecat greșit, cred, din prostie,
Rămân om, cu rele și cu bune,
Spun deschis ce simt și ce se știe,
Tac  când fac ce nu se poate spune.

Nu trăiesc o viață de poveste;
Sufăr, râd, visez, mai scriu o carte…
Am convingerea  că omul este
Călătorul clipei către moarte.

Viața-i scurtă, ca o adiere,
Zilele ‒ mici cupe, în care bei
Porții de otravă și de miere,
Fără  să înțelegi de ce  le iei.

I-am gustat otrava cu plăcere,
Uneori, la miere-am făcut nazuri…
N-am să iau, când plec, nici-o avere,
Vă las cărțile și-n rest…necazuri!...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu